Afzien op een bounty eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Afzien op een bounty eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Afzien op een bounty eiland

Door: Monique en Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

10 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is geen straf om 5 dagen op dit eiland te zijn: een zeer mooi resort, goed gezelschap (Kees en Frank zijn ondertussen ook gearriveerd), kristalhelder zeewater, een mooi zwembad om het zeewater af te spoelen, een zeer ongerept eiland (afgezien van enkele resorts aan het strand) en natuurlijk niet te vergeten goed weer en heerlijk eten.

Straks, over 1 uur( 11.30 locale tijd), gaan wij weer duiken, Monique en de boys o.l.v. een divemaster en Frans o.l.v. een buddy/gids (heeft nog geen duikbrevet).

Reacties op de berichten:
- Paul: de bijen hebben wij nog niet gezien maar de immens grote mieren wel, wij lopen er met een grote boog omheen!
- Kyra: Frans oefent elke dag met zwemmen zodat hij jou goed kan bijhouden!
- Inge: zodra wij weer in Nederland zijn spreken we echt wat af.

• 10 Augustus 2008 - 08:46

Peter, Sietie, Kyra:

Hoe bevalt de camera met de onderwaterbehuizing.
    Kun je mooi filmen onderwater?
    Voor Kees en Frank geniet ook nog van het mooie weer, hier regent het.