We kunnen het niet laten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu We kunnen het niet laten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

We kunnen het niet laten

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

12 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Deze site is voor ons zo verslavend, we kunnen het gewoon niet laten. Het liefst laten we jullie allemaal meereizen, zodat jullie meemaken wat wij meemaken. Helaas het kan niet, daarom maar op deze manier. We zitten weer bij Starbucks en dus is het tijd om onze site bij te werken.
Vanmiddag om 4 uur hebben we afscheid genomen van Kees en Frank en Perhentian Besar (Monique liet een traantje en Frans had een brok inde keel) en vertrokken met de boot naar Kuala Besut, waar we een taxi namen naar Kota Bharu. In Kota Bharu namen we het vliegtuig naar Kuala Lumpur airport en daar zitten we nu. Over ongeveer 2 uur vertrekt onze vlucht naar Dubai, mooi dus even tijd om jullie gedag te zeggen.

Inge: de schildpadden zijn inderdaad geweldig.
Pap en mam: nog even geduld, dan zijn we er weer.
Nieuwlandjes: we komen op jullie feestje, de datum staat al in de agenda.
Elske: we willen graag weten hoe het in Zeeland en in de Vogezen was. Wie verdedigen allemaal de titel in Zoutelande?

• 12 Augustus 2008 - 18:06

ElsKe:

Het was heerlijk, maar te weinig om een live verslag op waar ben jij achter te laten.
    Maar dat het verslavend werkt, is toch echt van twee kanten.
    Het lezen is ook heerlijk!

Zoutelande:
    Nico, Anton, Inge, Petra en moi

tot snel

• 13 Augustus 2008 - 08:29

Rob En Annelies:

Wij wensen jullie een hele goede reis terug en tot snel