Laatste keer vanaf het eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Laatste keer vanaf het eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Laatste keer vanaf het eiland

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

11 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het wordt misschien wat veel, maar we hebben ook zoveel te vertellen.
Onze celeb is waarschijnlijk vandaag vertrokken, want we hebben haar niet meer gespot. De dag nadat wij zijn aangekomen op Perhentian eiland kwam de zangeres van Krezip ineens op ons resort aan met haar lover. Helaas hebben we geen foto's of film voor jullie, want we gunnen haar ook haar vakantie. Voor de rest willen we alles aan jullie kwijt. Zo ook onze duikervaringen. Gisteren en eergisteren zijn we er druk mee bezig geweest. Voor wie het wil zien, we hebben het ook op film.
Eergisteren hebben Frans en Corine een introductie duik gedaan en ben ik met Kees, Frank en Amm de duikmaster gaan duiken. Het was weer even spannend na zo'n lange tijd niet gedoken te hebben. Alles verliep zo goed dat we besloten gisteren ook te gaan duiken. Frans zijn zoveelste introductie duik, die dit keer geen introduik meer leek, en ik ben samen met Amm met hem mee gedoken. Dit keer voelde het nog beter en dus heb ik er gelijk mijn eerste nachtduik aan vast gekoppeld, een ervaring om niet meer te vergeten en mijn mooiste duikervaring.
Vandaag hebben we een snorkeltoer gedaan. De hoogtepunten? Roggen, 2 enorme reuzeschildpadden en voor Frans 2 haaien, helaas was ik niet in de buurt en heb die moeten missen.

Morgen zit het er weer op en mogen we weer naar Nederland, dus dit is misschien wel ons laatste bericht van deze vakantie, tenzij we nog iets leuks te melden hebben.

Peter: de camera is geweldig. Kijk maar naar de foto's

• 11 Augustus 2008 - 12:21

Inge:

wauw..........die schildpad !!!

• 11 Augustus 2008 - 16:37

José En Cees:

Genoten van jullie reisverslagen en foto's. Nu wensen wij jullie een fijne en veilige thuisreis. Groetjes en knuffels.

• 11 Augustus 2008 - 16:58

NoudEllen:

Hoi, wat een waanzinnige belevenis , schildpad staat er goed op. Zijn ook zeer benieuwd naar de film komen die dan ook snel bekijken.

WIj wensen jullie een goede reis en tot gauw.

de nieuwlandjes

• 11 Augustus 2008 - 20:58

ElsKe:

Jaja, ik ben ook weer terug van een wandelvakantie Vogezen.

Heerlijk om weer even bij te lezen.
    Maar het vakantieverhaal uit jullie monden wil ik ook graag nog horen hoor!