Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

17 Juli 2008 | Nederland, Tilburg

Gisteren zijn we lekker de stad in geweest en hebben nog wat spullen voor de vakantie gekocht o.a. luchtige kleding. Hier hebben we dat niet nodig, maar we hopen het volgende week wel nodig te hebben. Hopelijk is het weer hier dan ook iets beter. Meer zon en minder regen. Wij verwachten in Maleisië nog wel een tropische bui tegen te komen.
Vannacht ook nog even een nieuw batterij voor mijn camera besteld. Als het goed is komt hij morgen. Zo niet dan zal ik tijdens de vakantie veel moeten op laden.

Nog 6 nachtjes slapen en dan vertrekken we. De voorbereidingen zijn ver klaar.
Langzaam aan begin ik wat spullen klaar te leggen.
Het reisplan zit al in ons hoofd en in de laptop.

Wij zijn er klaar voor.

• 17 Juli 2008 - 13:15

Paul:

hey wat een leuke verrassing. Als de rest van de fotoos in de lijn liggen van deze dan belooft het heel wat.

• 17 Juli 2008 - 18:52

Corine:

Ik heb net de poncho opgehaald bij mijn ouders. Heeft mijn pa afgelopen maandag voor me gehaald in de stad. Is wel handig voor die tropische bui. Heb ook via de mail contact gezocht met Tuna Bay om te vragen of er nog plaats was in de periode dat wij op Perhentian zijn, maar kreeg helaas het bericht terug dat ze dan fully booked zijn. Moeten we dus even een alternatief zoeken.

Nou voor mij nog even 1 dagje afkicken op het werk en om 15.30 uur de vakantie inluiden met een indonesisch buffet.
    Hebben ze best goed geregeld, toch. Kom ik alweer een beetje in de stemming.

Ik kom graag eerder hoor, dinsdag. Zeg maar hoe laat ik welkom ben.

Groetjes Corine

• 17 Juli 2008 - 22:28

Noortje En Leon:

Hoi Frans en Monique,

Inderdaad een leuke verrassing. We wensen jullie een mooie en spannende vakantie in Maleisie toe, we zullen de verhalen met interesse volgen.

We zijn zelf net terug van een alpiene week in de Vanoise en de Gran Paradiso. In augustus gaan we drie weken kamperen en klussen in Les Roberts.

Veel plezier en Bon Voyage!

Noortje en Leon

• 18 Juli 2008 - 13:39

Ellen En Noud:

Wij wensen jullie en crientje een hele fijne vakantie en zien jullie verhalen en foto's graag tegemoet. Leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen.

Bon Voyage

• 18 Juli 2008 - 15:06

ElsKe:

Hé wat gezellig, leuk om jullie mee te mogen volgen.
    Ben net terug van een week Zeeland en heb daar met volle teugen genoten met de kids.
    Volop zand, zonnebrand en vrijheid. Heerlijk.
    Wens jullie hetzelfde genot toe.

Kus

• 20 Juli 2008 - 10:27

Cees:

Leuk om een bericht aan jullie te sturen. Een fijne vakantie. Tut tut

• 20 Juli 2008 - 12:28

Frank Kees.:

Leuk dat jullie er klaar voor zijn. Geniet nog effe van de kermis.
    Overigens willen we wel in alle landen jullie site kunnen openen dus hou de foto's wel kuis!!!!
    Groeten en tot Perhentian? (Kecil of Besar?)

• 21 Juli 2008 - 11:28

Cees:

Het is gelukt. Veel plezier met jullie TV. De regen is iets minder en het is iets lichter Groetjes van ons

• 21 Juli 2008 - 19:35

Mario En Christine:

Leuk om op de hoogte te blijven van jullie vakantie. Heel veel plezier en maak er iets moois van. Wij hebben gelukkig ook nog wat zon te goed in Kroatië.