tussenlanding Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu tussenlanding Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

tussenlanding Dubai

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

24 Juli 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De vlucht Dusseldorf - Dubai verliep voorspoedig, afgezien van een baby die de familie en omstanders zoals wij bijna de gehele nacht bezig hield: een speen zou een mooie uitkomst zijn geweest maar daar zijn wij al uitgegroeid!

Wij hangen nu nog even rond op het vliegveld en over 2 uur vertrekt onze vlucht naar Kuala Lumpur: gedrietjes zitten wij naast elkaar bij het raam dus dat zit wel snor.

Wij liggen momenteel nog in de Quiet Room, een lounge plek voor luie en vermoeide reizigers zoals wij. Op de achtergrond horen wij een baby die deze ruimte maar niks vindt en dat duidelijk laat weten.

Frans is in 1990 ook al op dit vliegveld geweest en toen had dit plekje veel meer charme, glamour en glitter: er is sinds die tijd veel veranderd!!

• 24 Juli 2008 - 07:12

Inge:

hee monique,
    wat gaaf om te lezen waar jullie heen reizen.
    ik wens jullie een hele fijne reis en geniet er lekker van.
    we spreken elkaar daarna weer wel.
    lieve groetjes inge

• 24 Juli 2008 - 08:46

Heleen:

Hallo vrijbuiters, heel veel plezier. Grappig om jullie verslag te lezen. kus van je zus en schone zus

• 24 Juli 2008 - 09:07

ElsKe:

Lui en vermoeid, dat klinkt bekend!
    En het verplaatsen van een babygeluiden naar de achtergrond hebben jullie snel onder de knie.
    Geniet van alle mooie dingen.
    Kus

• 24 Juli 2008 - 19:34

Harry En Jel:

Jullie hadden in deze wachttijd ook even gebruik kunnen maken van de overdekte sneeuwhal in Dubai.
    Dit was een leuk verjaardagscadeau voor Monique geweest Frans!

Groet,

Harry en Jel

• 24 Juli 2008 - 21:35

Ma En Pa:

Je smsjes ontvangen. stuur morgen 25 juli een sms naar jullie. Een hele fijne vakantie

• 25 Juli 2008 - 05:42

Kees En Frank:

Hoi, en welkom in dit mooie Azie! We hebben het bijgehouden en zitten eigenlijk niet ver weg, in Medan.
    Frank zit tickets te regelen voor Aceh en we plannen 3 aug aankomst in KL. Morgen 3 dagen jungletour, daarna Weh. Alvast heel veel plezier na het bijslapen en morgen speciaal een heerlijke dag!!!!!
    Tot snel, F en K