Maleisie bevalt prima - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Maleisie bevalt prima - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Maleisie bevalt prima

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

26 Juli 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo familie, vrienden, "vage bekenden" (niet bedoeld voor "webmaster") en anderen,

Wij zitten momenteel in een lokale koffieshop tegenover ons luxe stupje, hotel Ancasa, in Kuala Lumpur: deze tent heeft de naam Starbucks!! Waarom juist hier: vanwege de gratis draadloze internetverbinding, zodat de laptop gebruikt kan worden (wij blijven Ollanders toch!).

De airco staat ietwat aan de koude kant (Frans heeft altijd wel iets te 'zeiken'), maar vooruit dan.

Wij hebben gisteren ons hotel geupgraded oftewel het, via internet geboekte, hotel Citin kon onze goedkeuring niet krijgen: het bleek in onze ogen iets te shabby (misschien iets voor jullie, Kees en Frank).

Vandaag hebben wij de Batu Caves bezocht, een grote Hindoetempel in de grotten ten noorden van Kuala Lumpur. Om deze tempel te bereiken was het noodzakelijk om een kleine 300 treden te nemen, maar dan had je ook een prachtig uitzicht op de skyline van KL en de mooie grotten inclusief hindoetempel bewaakt door vele apen! Deze dieren waren vooral bezig met eten stelen van de dagjestoeristen of met het bestijgen van elkaar!!

Het is een bijzondere dag, zeker omdat het ook de verjaardag is van Monique (41 jong/oud).

Vanavond trakteert Monique ons op een diner in de KL- toren zodat wij op een hoogte van 250 meter hoogte kunnen genieten van een lekkere maaltijd en de Petronas Towers.

• 26 Juli 2008 - 10:52

Miriam & Joost:

Ha vakantiegangers,
    na terugkomst van onze super geslaagde vakantie in Turkije is het leuk om van jullie reisgenot te vernemen. Heel veel plezier en geniet ze daar.

Ennuuuh, is Monique ook de 26e jarig? Dan is ze op dezelfde dag geboren als Miriam! In elk geval gefeliciteerd van ons!

• 26 Juli 2008 - 11:45

Ellen En Arnoud:

Lang zal ze leven lang zal ze leven hieperdepiep .... hoera. Van harte gefeliciteerd, zullen vanavond een drankje op je 41e verjaardag nemen.

• 26 Juli 2008 - 12:59

Rob En Annelies:

Hee, Allereerst een hele fijne verjaardag gewenst voor Monique, geniet ervan.
    Hartstikke leuk die berichtjes van jullie, geniet van jullie vakantie en tot over een paar weekjes

• 26 Juli 2008 - 14:17

Mam En Pap Zuid,:

Hallo Monique en Frans,

Op de eerste plaats van harte PROFICIAT, Monique!
    Zijn we nog net op tijd, rekening houdend met de oude Indiëtijd (pap) van 59 jaar geleden?
    H O E Z E E H O E Z E E
    H O E Z E E !
    Hartelijk dank voor jullie uitmuntende berichtgeving. We hebben de grote atlas opengeslagen en zien dat jullie ter hoogte van Belawan, Medan en Binjai zijn, plaatsen waar pa vertoefde, maar dan niet in een vrolijke vakantiestemming.
    Nog een prettig feesten en een mooie en succesvolle voortzetting toegewenst.
    Groetjes,
    mam en pap

• 26 Juli 2008 - 15:49

Heleen:

Ha die Monique welkom bij de real veertigers. gNA,GNA....Goh denk ik toevallig ook aan je verjaardag. Ik doe meestal niet mee met de meute van kaartjes. Ja sorrie this is me. Maar je bent echt niet uit mijn hart! Veel plezier jullie en niet al te apig daar. Doeiiiiiii knuffel van Moi

• 26 Juli 2008 - 16:35

Cor En Ine V.d.Broek:

Monique van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren en vele reizen toegewenst, ook voor Frans. en doe corine de groeten

• 26 Juli 2008 - 17:08

Wigt:

Hoi Frans en Moniqeu, Moniqeu nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. maak er een mooie dag en avond van. Hier in zuid Limbrug is het momenteel tropisch warm.Er hangt een beetje onweer in de lucht met wat miezel regen. Verder is alles prima in Limbabwe. Groetjes en kusjes van ons alle.

• 27 Juli 2008 - 07:03

Femke Moers:

Monique, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! (sorry voor het dagje te laat) Hopelijk hebben jullie genoten van het bijzondere diner. Hele fijne vakantie samen!

Groetjes Femke

• 27 Juli 2008 - 10:35

Marcia:

Hoi luitjes,
    Fijn dat jullie het zo tof hebben daar, maarre pas op voor de apen he....

Groetjes Hans, marcia en Sem xx

ps Monique, proficiat met je vrjaardag en maak er iets van

• 27 Juli 2008 - 12:35

Inge:

hee monique,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    je bent goed versierd en verrast door frans is het niet??
    een hele fijne dag en geniet nog lekker van jullie vakantie.
    groetjes inge