Kuala Lumpur op hoogte - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur op hoogte - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur op hoogte

Door: Monique + Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

27 Juli 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Deze dag stond in het teken van het bemachtigen van kaartjes voor de Petronas Twin Towers. Dit betekende: opstaan om 7 uur, ontbijten om half 8 en om 8 uur met de taxi naar de PTT. Buiten was het zeer rustig, weinig animo voor een bezoek aan de PTT? We werden door de beveiliging verwezen naar de kelder. Helaas waren we niet de eerste en moesten achteraan in de rij gaan staan. Na anderhalf uur wachten kwamen we aan bij het loket en kregen i.p.v. 3, 4 kaartjes voor een bezoek om 16.00 uur. Corine heeft nog geprobeerd met het vierde kaartje een knappe man te lokken, maar dit is helaas niet gelukt!

Om de tussenliggende uren op een leuke manier door te komen begonnen wij met thee + giga koek op het terras in het park achter de PTT! Hier was het goed toeven en "aapjes" kijken. Vervolgens hebben wij het park bezocht en viel het ons op dat dit zeer goed wordt onderhouden en er voldoende personeel rondliep: voortdurend wezen zij mensen terecht die de parkregels overtraden (gebeurde met een politiefluit).

Toen de klok 16.00 uur sloeg meldden wij ons bij de ingang van PTT en konden wij met een snelle lift naar boven op 175 meter: wat een uitzicht op KL, fantastisch. Nog nagenietend moesten wij na een kleine 10 minuten plaats maken voor de volgende groep: om 1400 mensen dit dagelijks te laten zien moet strak georganiseerd worden!!

Wij zitten nu in weer in de plaatselijke koffieshop genietend van een jazzmuziekje en de relaxte sfeer.

• 27 Juli 2008 - 20:45

Elske:

Tja, ff een weekendje je mail niet lezen, enne...
    je hebt meteen een hele hoop gemist.
    Allereerst: Alsnog van harte proficiat Monique.
    En dus op je 40e meteen op grootte hoogte beginnen! Klasse; jij durft.

En nu nog ff voor het betere vakantie gevoel: morgen mag ik weer gaan werken! Geniet er maar van dus, want voor dat je het weet...

• 27 Juli 2008 - 20:46

Arnoud&ellen:

jullie liggen al lekker te slapen(22.40)want het is volgens mij nu 05.00 uur bij jullie.
    Leuk om jullie verhalen alvast te lezen en jullie
    "romantische foto"in the tower te bewonderen.
    Het is voor ons nu ook de hoogste tijd dus welterusten en enjoy your
    stay.......

Gr vanuit een broeierig ollanda