Bedankt voor de leuke reacties - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Bedankt voor de leuke reacties - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Bedankt voor de leuke reacties

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

28 Juli 2008 | Maleisië, Malakka

Eenieder die een reactie heeft geplaatst op onze site willen wij hartelijk bedanken voor de genomen moeite: het geeft ons steeds een heerlijk gevoel dat jullie je betrokkenheid tonen en als je dat gevoel bij ons vakantiegevoel voegt, geeft dat .....: genieten!

Vandaag Melaka bezocht: met de bus op en naar vanuit KL, een prima verbinding (2 uur rijden in een soort van businessklas bus), en daar o.a. Nederlandse cultuur opgedaan.

Melaka, voor zover dat nog niet bekend is, was een Portugese 'kolonie' totdat de Nederlanders hen eruit gooide (en dat niet op een vriendelijke manier). Vervolgens hebben de Engelsen dat weer bij de Ollanders gedaan en na de Japanners is het vanaf eind vijftiger jaren onafhankelijk.

Gelukkig was er van alle culturen nog het een en ander te zien.

Morgen vertrekken wij naar de jungle van Taman Negara om daar een aantal dagen natuur op te doen: na KL is dat wel nodig.

Groetjes allemaal,
Corine, Monique en Frans

• 29 Juli 2008 - 08:03

José En Cees:

Wij genieten mee met jullie reis. Pas op in de jungle voor de wilde beesten. Nog heel veel plezier.

• 29 Juli 2008 - 14:45

Trudy:

Nog proficiat met je verjaardag Monique. Geen vervelende plek om je verjaardag te vieren...!!

Geniet van de vakantie en nog heel veel plezier.

• 29 Juli 2008 - 18:55

Dominique En Anja:

Hoi Monique (en Frans!)
    Wij willen Monique alsnog een heel gelukkig en gezond levensjaar toewensen! Zo op de plaatjes te zien lukt dat nu in ieder geval al erg goed. Fijn dat jullie zo'n mooie reis aan het maken zijn en dat we later 'life'zullen zien en horen hoe het daar was. we zijn benieuwd! Anja en Dominique