Camerons zijn lekker koel. - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Camerons zijn lekker koel. - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Camerons zijn lekker koel.

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

02 Augustus 2008 | Maleisië, Cameron Highlands

Gisteren zijn we in de Cameron Highlands gearriveerd. Het is hier lekker koel in vergelijking met de jungle. Eindelijk niet kleddernat van het zweet.
Vandaag waren we in de 'mood' voor een "high tea". Wij nagevraagd bij de tourist stand en door gestuurd naar een thee plantage. "High tea" ? Hier hebben ze er blijkbaar nooit van gehoord, maar we zaten wel op hoogte. Het balkon van het zelfbedieningsrestaurant waar we terecht kwamen hing boven de theevelden, waar de theeplukkers aan het werk waren. Na thee met een scone zijn we weer vertrokken. De echte HIgh Tea" bewaren we maar voor Holland.

Elske wees maar niet bang we missen niets.
Brabo's uit Udenhout, vele Maleise groetjes terug.
Marcia, komt omdat je blond bent!
Kees en Frank, Frangipini hebben we overgeslagen, konden we niet betalen. Nodigen jullie ons nog uit? Vanaf 6 augustus zitten wij op Besar, waarschijnlijk Perhentian Island Resort.

• 02 Augustus 2008 - 22:30

Marcia:

Foutje Monique, ik ben KUNSTMATIG blond en dan mag je dingen vergeten.... (dat is de reden dat ik toch nog af en toe naar kapper ga...)

• 03 Augustus 2008 - 12:22

Kees:

Hoi, klinkt goed! Wij zijn net aangekomen in KL. Morgen Cameron en Perhentian regelen. Zijn jullie er de 8e nog wel?? Groetjes en nu echt tot heel snel!!

• 03 Augustus 2008 - 14:41

Arnoud&ellen:

He toppertjes,

Leuke reisverhalen van o.a. de vleermuisen en de koeien van Corine.
    We hebben gisteren ook nog een safari gemaakt door de "drunese duinen",
    echt top.Echte aanrader als jullie weer terug zijn in ons Brabant.

Geniet van alles en tot mails........