Grootste bloem van de wereld. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu Grootste bloem van de wereld. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Monique Heuijerjans - WaarBenJij.nu

Grootste bloem van de wereld.

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Frans en Monique

05 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Daar zijn we weer. Het eind van onze reis begint in zicht te komen. Vandaag een dag in Georgetown en morgen vertrekken we richting Perhentian eiland, onze laatste bestemming deze reis. Frans en Corine zijn nu de bustickets voor morgen aan het regelen en dus heb ik nu even het rijk alleen. Relaxt in de lobby van weer een schitterend hotel.
Deze keer wil ik jullie laten zien wat we o.a. in de Cameron Highlands hebben gedaan. Eergisteren zijn we met een toer mee geweest die je de Rafflesia liet zien. Dit is een parasitaire bloem die de grootste is van de wereld. Wij hebben de op 3 na grootste gezien. Geweldig om het mee te maken. Wanneer het lukt plaats ik zometeen ook gelijk de foto erbij. Anders wordt het weer even uitzoeken wat dit keer het probleem is.
Jullie horen nog van ons.
Groetjes.

Marcia: mijn welgemeende excuses. Daarom speciaal voor jou deze enorme bloem.
Kees: wij zijn er de 8e nog steeds en kijken er naar uit jullie weer te zien.
Ellen, Arnoud en kids: zullen we zeker een keer doen. Gezellig met z'n allen?

• 05 Augustus 2008 - 08:51

Inge:

hee,
    jeetje, wat een joekel zeg.
    het lijkt ook een beetje een nepperd, maar wel mooi.
    geniet er nog eventjes van.
    groetjes inge

• 05 Augustus 2008 - 21:26

Elske:

Tjeezus

Om bang van te worden.
    Maar stiekem toch wel mooi!

• 06 Augustus 2008 - 10:08

Frank:

Welke van die twee bloemen is nou de Rafflesia?
    Tot Perhentian en groeten van ons allebei voor jullie alledrie.